Felnőtt utasvédelem: 73%

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 1
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 2

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 9
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 10
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 11
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 12
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 13
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 14
Fotó megosztása:

Az utascella stabil maradt a félátfedéses frontális teszten. A vezető mellkasának, valamint térdeinek, combcsontjainak és jobb sípcsontjának a védelme gyenge. Az autó ütközési kompatibilitása jó (nem veszélyezteti az ütközésben részt vevő másik autó utasait). A teljes átfedéses ütközés során jól teljesített az autó, a vezető és az utas minden kritikus testrészét jól vagy megfelelően védi. Az oldalsó ütköztetésnél minden más testrész jó védelmet élvezett, maximális pontszámot kapott az autó. Oszlopnak ütközve a mellkas kivételével minden védelmi mutató jó volt. A túloldali ütközésnél (tehát amikor az utasoldalról ütköznek a kocsinak) a vezető jelentősen kimozdult, védettsége rossz. Központi légzsák nincs. Az első és hátsó ülések egyaránt hatékonyan óvnak a ráfutásos balesetben előforduló ostorcsapás nyaksérülés ellen.

Gyermek utasvédelem: 75%

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 15
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 16

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 10
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 9
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 11
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 12
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 13
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 14
Fotó megosztása:

A félátfedéses frontális ütközésnél a 10 éves gyermek nyakának védelme gyenge, a 6 éves gyereké gyenge, ahogy mindkét korosztály fejének védelme is. Az oldalirányú üköztetésnél jó védelmet élveztek a gyermekméretű testbábuk. A jobb első ülésen kikapcsolható a légzsák, ha gyermekülést helyeznénk oda, a légzsák státuszáról egyértelműen tájékoztat az autó. Minden kipróbált gyermekülést lehetett rögzíteni a két szélső hátsó ülésen, a középső hátsó ülés azonban a saját felnőtt biztonsági övével alkalmatlan a gyermekülés rögzítésére.

A közlekedés egyéb résztvevőinek védelme: 58%

A motorházfedél jó / megfelelő védelmet biztosít az elgázolt gyalogos fejének, a szélvédő töve és az egyik A-oszlop azonban rossz eredményt mutatnak. A lökhárító jól óvja az elgázolt gyalogos lábszárát és a csípőjét. Az autonóm vészfékrendszer észleli a gyalogosokat (felárért a kerékpárosokat is) és egyéb járműveket. A tesztekben sikeresen felismerte ezeket a rendszer, és elkerülte vagy enyhítette az ütközést.

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 29
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 30

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága

Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 14
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 10
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 9
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 11
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 12
Jónak jó, csak nem tökéletes az Opel Mokka biztonsága 13
Fotó megosztása:

Biztonsági segédrendszerek: 64%

A biztonsági öv bekötésére és a vezető elbóbiskolására is figyel az Opel.  A sávban tartó rendszer szükség szerint finoman vagy agresszívan ellenkormányoz, mindig hatékony. A táblafelismerő rendszer észleli a korlátozást, de lassítani a vezetőnek kell. A sáv elhagyását, az útról való lefutást ellenkormányozással akadályozza a rendszer. Az autonóm vészfékrendszer gyengén reagált más járművekre.

a videó a hirdetés után indul