A Cadillac-et luxusmárkaként ismeri a világ, pedig a márka régóta aktív a motorsportban, annak is elsősorban a hosszú távú műfajaiban. Ezt a hagyományt ápolják a V-szériás utcai modellek, amelyek 2004 óta kínálnak kompetens alternatívát az európai sportszedánok ellenében.

Sportolót nevelnek a négykerekű vízilóból 1

Cadillac Coupé de Ville az 1950-es Le Mans-i 24 órás versenyen

Ezt a V-szériát hamarosan legnagyobb, legkevésbé progresszív típusára: az Escalade óriásterepjáróra is kiterjeszti a Cadillac. A részletek egyelőre homályosak, a gyár még a premier pontos időpontját sem hozta nyilvánosságra. Annyi bizonyos, hogy még a nyár előtt bemutatkozik az Escalade V-széria.

Sportolót nevelnek a négykerekű vízilóból 2
Sportolót nevelnek a négykerekű vízilóból 3

Sportolót nevelnek a négykerekű vízilóból

Sportolót nevelnek a négykerekű vízilóból

Sportolót nevelnek a négykerekű vízilóból 9
Sportolót nevelnek a négykerekű vízilóból 10
Sportolót nevelnek a négykerekű vízilóból 11
Sportolót nevelnek a négykerekű vízilóból 12
Sportolót nevelnek a négykerekű vízilóból 13
Fotó megosztása:

Ami a motort illeti, az Escalade eleve nem gyenge legény, 6,2 literes V8-as erőforrása 420 lóerőt ad le. A hozzáértők tudni vélik, hogy a sportverzió a zászlóshajó Cadillac CT5-V Blackwing azonos lökettérfogatú, de 677 lóerős, 893 Nm-es, hegymozgató motorját kaphatja meg. Egy biztos: hely bőven van a motortérben.

a videó a hirdetés után indul