Miután tavaly nyáron átfogó modellfrissítésen esett át, most még tovább aktualizálták a Mercedes CLS-t. Módosították az első lökhárítót, kibővítették a keréktárcsák kínálatát, és még sportosabbá tették az AMG Line csomagot. Az utastérben újak a bőrök és újak a fák, átrajzolták a kormánykereket és felszerelték egy olyan érintésérzékelő felülettel (illetve kettővel), ami jelzi az autót számos szituációban önállóan elvezető autonóm rendszereknek, hogy tehetik a dolgukat, a sofőr nem engedte el a kormányt – ezt ugyanis a technológia jelenlegi tudásszintjén sem a jogszabályok, sem a józan ész nem engedik meg.

A motorkínálat új tagja a frissen bevezetett CLS 300 d 4MATIC: a 48V-os mild hibrid négyhengeres dízelmotor 195 kW (265 LE) teljesítményre képes, amit a villanymotor átmenetileg 15 kW-tal (20 LE) tud megtoldani. A motort egy sor innovatív megoldás teszi különösen takarékossá, WLTP norma szerinti átlagfogyasztása 5,8-6,6 liter/100 km közé esik. Továbbra is kapható a CLS 220 d (194 LE) és a CLS 400 d (330 LE), ám ezek nem kaptak mild hibrid támogatást.

Ismét megújult a Mercedes CLS 2

Benzinmotorból is három van: a CLS 350 299 lóerős, a CLS 450 4Matic 367 lóerőt ad le, míg az AMG modell CLS 53 4Matic+ 435 lóerőt csalogat elő három literből és hat hengerből. A végsebesség a legkisebb dízel kivételével minden modellnél 250 km/óra.

A tavalyi frissítés után sem a vezetőtámogató funkciókhoz, sem a fedélzeti infotainment rendszerhez nem nyúltak hozzá a Mercedes mérnökei. Kibővült viszont az egyedi esztétikai igények érvényesíthetősége, különösen a mindössze háromszáz példányban készülő AMG limitált kiadás esetén, amely speciális külső és belső színeket, anyagokat, aerodinamikai elemeket és keréktárcsákat kapott.

Ismét megújult a Mercedes CLS 3