3,3 másodperces gyorsulással és 625 lóerővel a BMW M5 Competition bőven több mint egy sportszedán. A G-Powernek azonban ez csak alap egy újabb rettentően erős négyajtóshoz, amit nem intéznek el egy szett 21 colos felnivel és a GP Venturi szénszálas motorháztetővel.

Méregdrágán adja az erőt a G-Power 1
Méregdrágán adja az erőt a G-Power 2

Méregdrágán adja az erőt a G-Power

Méregdrágán adja az erőt a G-Power

Méregdrágán adja az erőt a G-Power 10
Méregdrágán adja az erőt a G-Power 11
Méregdrágán adja az erőt a G-Power 12
Méregdrágán adja az erőt a G-Power 13
Méregdrágán adja az erőt a G-Power 14
Méregdrágán adja az erőt a G-Power 15
Méregdrágán adja az erőt a G-Power 16
Fotó megosztása:

4,4 literes, biturbó V8-as motorját 900 lóerősre húzzák, ami mellé 1050 Nm nyomatékot kell már elviselnie a 8 sebességes automataváltónak és hatékonyan letennie az útra az összkerékhajtásnak. Alá a G-Power állítható futóműve kerül, mellyel a hasmagasság 15-30 mm-t variálható, továbbá állítható a lengéscsillapító is.

Méregdrágán adja az erőt a G-Power 17

G-Power G5M Hurricane RR néven fut tovább ezekkel a módosításokkal az M5-ös BMW, ami gyorsabb is lesz. Már elég neki 2,5 másodperc 100-ig, a végsebesség pedig 305-ről 350 km/órára nő. Mindezért több mint 42 millió forintnyi pénzt kell a kasszánál hagyni. Persze, az autó árán felül.

a videó a hirdetés után indul