A végletekig letisztult, szoborszerű vonalakkal, aranyszínű karosszériával, de a márkától megszokott stílusjegyekkel (karaktervonal, lámparajzolat) mutatkozik be a Renault Mégane eVision, amely tanulmány is, elektromos is, de leginkább a következő generációs Mégane közvetlen előfutára.

Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 1
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 2

Kívül apró, belül tágas ez a családi autó

Kívül apró, belül tágas ez a családi autó

Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 17
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 18
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 19
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 20
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 21
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 22
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 23
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 24
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 25
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 26
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 27
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 28
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 29
Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 30
Fotó megosztása:

Erre utal, hogy az olyan részleteken kívül, mint a fénnyel körberajzolt márkajelzések vagy a hátsó lámpatest cikk-cakk rajzolata, semmi radikális vagy úttörő megoldással nem találkozunk.

Annál inkább a technikai tartalomban, hiszen az autó az új CMF-EV padlólemezre épül, és különösen vékony akkucsomagot alkalmaz. Ez utóbbinak köszönhetően a csupán 421 centiméteres karosszéria ellenére bőséges a helykínálat – legalábbis így ígéri a gyártó.

Kívül apró, belül tágas ez a családi autó 31

Az autó 1650 kg-ot nyom, köszönhetően a vékony akkuknak.

A 400 voltos, 60 kWh kapacitású akkumulátor egyébként 130 kW-tal tölthető, de a hatótávolságról egyelőre nem ejt szót a Renault. Azt viszont elmondták, hogy a villanymotor a legerősebb, amit eddig alkalmaztak: 160 kW-ot (217 LE) és 300 Nm-t ad le, amivel 8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára az elsőkerék-hajtású autó.