Az év 1964, az autó a Mini Cooper S, a pilóta pedig a harminc éves Patrick Hopkirk (barátainak csak Paddy) Észak-Írországból. A 37-es rajtszámú autó az első Mini, amely megnyeri a Monte-Carlo-ralit. Ezt további két győzelem követi ugyanitt 1965-ben és 1967-ben (bár volt ott még egy negyedik is, 1966-ban, amikor az első három helyen célba érő Miniket diszkvalifikálták nem szériakivitelű fényszórójuk miatt), az elsőség azonban Paddyé, így a mostani limitált széria is, amivel az 56 évvel ezelőtti teljesítményt köszönti a MINI.

Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 1
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 2

Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban

Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 21
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 22
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 23
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 24
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 25
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 26
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 27
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 28
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 29
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 30
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 31
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 32
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 33
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 34
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 35
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 36
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 37
Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 38
Fotó megosztása:

Az autó az indítókulcsán, ajtaján és oldalsó irányjelzőpaneljein egyaránt Hopkirk egykori rajtszámát viseli, a fényezés természetesen piros, fehér tetővel. A 17 colos JCW felnik feketék, ahogy a hűtőmaszk, sőt, az első embléma is, meg még egy csomó egyéb alkatrész.

Ahol nem a 37-es tűnik fel, ott Paddy Hopkirk aláírását találjuk, a küszöbtől a motorházfedélen át a műszerfalig. A gépházfedélre domborított 33 EJB az egykori aranyérmes autó rendszáma volt.

Ralibajnok lehetsz ebben a kisautóban 39

A MINI Paddy Hopkirk Edition a MINI Cooper S (három- és ötajtós kivitelben) vagy a MINI John Cooper Works alapjaira épülhet.