Jason Castriota olyan autókat tervezett, mint a Ferrari 599 GTB vagy éppen a Maserati GranTurismo, de ő rajzolta a Rolls-Royce Hyperiont, melyet a Pininfarina stúdió alatt alkotott. Legújabb műve pedig az SSC Tuatara, az amerikai hiperautó. Ennek első példányát mutatták be a Philadelphia Auto Show-n és további 99-et gyártanak majd belőle. Az SSC a Shelby SuperCars rövidítése ez a márka jegyzi az Ultimate Aero modellt is.


480 felett is száguldhat majd az SSC Tuatara
480 felett is száguldhat majd az SSC Tuatara






















Az egész Tuatara karbonból készül, méghozzá olyanból, amit a repülés világában használnak. Az autó légellenállási együtthatója rendkívül alacsony, mindössze 0,279. A jármű stabilitását aktív hátsószárny segíti. A kétfős kabin 195 centiméteres magasságig (ők még fel tudnak venni sisakot) kényelmes, nincsenek benne hagyományos műszerek, csak digitális kijelzők, a középkonzolon érintős változatban. A tolatást kamera segíti.
A Sport és Track módok között nem csak a hasmagasság, de a futómű feszessége is változik, de képes 40 mm-rel megemelni az elejét, ha például fekvőrendőrön kell áthajtani. A Tuatarában 5,9 literes, V8-as motor dolgozik, két turbófeltöltővel. A teljesítménye E85-ös üzemanyaggal 1750 lóerő (hagyományos üzemanyaggal valamivel több min 1300 ló) és képes nagyjából 2,5 másodperc alatt 100-ra gyorsítani az autót. A gyártó közléses szerint a végsebessége 483 km/óra.