Mindössze 350 darabot készít legújabb extrém modelljéből a McLaren, egyenként negyedmillió angol fontos indulóáron. Nem kétséges, hogy mégis gazdára talál az összes (ha már most el nem adták mindet), mert a 620R egy utcára szelídített – vagy inkább közútra vadított – versenyautó.

Ahelyett ugyanis, hogy visszafogták volna az 570S GT4 képességeit, feloldozták a versenyautót az FIA szabályrendszere által rákényszerített béklyókból.

Utcára szelídítették a McLaren versenyautóját 1

Az 570S GT4 szénszálas szárnya 32 centiméteres talpon áll bele a menetszélbe. Féklámpát szereltek rá, így közúton is használható.

Az aerodinamika és a futómű lényegében a versenyautóból származik; 250 km/óránál 185 kg leszorítóerő préseli az aszfalthoz az autót.

Álló helyzetből 100 km/órára 2,9 másodperc, 200 km/órára 8,1 másodperc alatt gyorsul a 620R, végsebessége 322 km/óra.

A gyári Pirelli P Zero Trofeo R utcai abroncsok helyett Pirelli slick gumikat is rendelhet az ügyfél – ezek természetesen csak zárt pályán használhatók.

Utcára szelídítették a McLaren versenyautóját 2

A modell karbon-kerámia fékeket, kisebb hasmagasságot, szélesebb nyomtávot kapott, a lengéscsillapítók ugyanazok a kézzel állítható darabok, amiket a GT4-es modellben alkalmaznak.

Az utastérben szénszálas versenyülések és hatpontos versenyövek várják a komoly bevetést, de azért normál hárompontos övet is szereltek be, ha csak a postára gurulnánk el feladni a csekkeket.

Az autó első példányait jövő februárban kaphatják meg a szerencsés vásárlók.