A nyugat-európai piacokon közel 40 ezer eurós (13,2 millió forintos) árával versenyképes ajánlatnak ígérkezik a Citroën C5 Aircross Hybrid, a márka első plug-in hibrid modellje.

Az először több mint egy éve beharangozott autó értelemszerűen a Peugeot 3008 plug-in hibrid technológiáját alkalmazza. 225 lóerős teljesítményét a 180 lóerős benzinmotorból és a 108 lóerős villanymotorból rakja össze, a nyomatéki csúcs 320 Nm.

A 13,2 kWh-s akkumulátorcsomag 50 kilométerre elegendő áramot képes tárolni – a vezetőnek lehetősége van ebből 10, 20 vagy akár mind az 50 kilométernyit „félretenni” későbbi felhasználásra. Az autó a WLTP ciklus szerint kilométerenként 39 gramm CO2-t bocsát ki a légkörbe, a névleges átlagfogyasztás 1,7 l/100 km.

A C5 Aircross hibrid megőrizte a progresszív hidraulikus ütközők nyújtotta majdnem-légrugós futóművet, a csomagtartó kapacitása pedig üléstologatástól függően 460/600 liter – ez 22 literrel kevesebb, mint a belső égésű motorral szerelt verzióknál.