17 vagy 18 colos terepabroncsok, jobb első terepszög, masszív kartervédelem és zárható hátsó differenciálmű: a lista egy vérbeli terepjáró képét vetíti elénk. A Ford Ranger FX2 alighanem rendesen helyt is állna az aszfalttól távol, de előbb vagy utóbb vége szakadna a mókának, az új modellvariáns ugyanis hátsókerék-hajtású.

Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 1
Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 2

Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül

Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 13
Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 14
Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 15
Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 16
Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 17
Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 18
Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 19
Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 20
Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 21
Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 22
Fotó megosztása:

Az FX2-t kifejezetten városi ügyfelei számára dolgozta ki a Ford: azoknak, akik nagyra értékelik a dögös offroad megjelenést, de nincs szükségük energiarabló összkerékhajtásra.

Az illúziót terepre hangolt futómű és a különböző dőlésszögeket megjelenítő, kiegészítő műszeregység teszi teljessé. A csomag azonban egyelőre csak az észak-amerikai piacon elérhető (jutányos, 595 dolláros áron), európai forgalmazásáról nincsenek hírek.

Igazi terepjáró, összkerékhajtás nélkül 23