1959-ben kettős győzelmet aratott Le Mans-ban az Aston Martin DBR1, amelyet Sir Stirling Moss „minden idők legfontosabb Aston Martin modellje”-ként emlegetett. A DBR1 emellett a legritkább Aston Martin is (1956 és 1959 között mindössze 5 példányban készült), valamint a valaha létezett legdrágább brit gépkocsi, amelyért egy árverésen 17,5 millió fontot, azaz 6,4 milliárd forintot fizettek.

Ez előtt a sport- és márkatörténeti mérföldkő előtt tiszteleg az Aston Martin új ’DBS 59’ szériája: a különkiadásból 24 darab készül: a Le Mans-i verseny minden órájára jut egy.

Az autók egyedi Racing Green fényezését fényes szénszálas felületek ellenpontozzák a tetőlemezen vagy a motorházfedél légcserélő rostélyain.  A beltérben barna-fekete színkombinációt alkalmaztak, a kárpitozást a DBR1 ülésanyaga ihlette. Kívül belül bronzszínű betéteket találunk.

Legendás versenyautója előtt tiszteleg az Aston Martin 2

A fejtámlákba a DBS 59 logót hímezték, hátul nyeregbőr sisaktartó rekeszek várják az utasok bukósisakját, a sorszámokat pedig nem az utastérben, hanem a karosszériára festve találjuk.

A szerencsés tulajdonosok kiegészítőkkel dobhatják fel az élmény: korabeli stílusú kék versenyoverallt, klasszikus autós kesztyűt és sisakot, valamint csomagszettet és sorszámozott takaróponyvát vásárolhatnak az autóhoz.

Legendás versenyautója előtt tiszteleg az Aston Martin 3