Modern, önhordó vázszerkezet és online kapcsolódási technológiák az egyik oldalon, variálható plató a másikon: a Tarok (a név aligha véletlenül emlékeztet a T-Roc szabadidőjárműre) sokkal inkább szabadidős bulijármű, mint tényleges munkaeszköz.

Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 1
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 2

Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen

Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen

Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 15
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 16
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 17
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 18
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 19
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 20
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 21
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 22
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 23
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 24
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 25
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 26
Fotó megosztása:

Csupaüveg teteje és robusztus tetősínjei valóban a lifestyle-pickup érzést erősítik, de a lényeg a fülke kinyitható hátfala, illetve a tologatható, padlóba dönthető hátsó üléssor. Utóbbiaknak köszönhetően az alaphelyzetben szerény, 1206 mm-es plató két lépcsőben 1861 mm-re, majd (a hátfalat is lenyitva) akár 2775 mm-re is bővíthető.

Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 27
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 28
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 29
Személyautóból faragott pickupot a Volkswagen 30

Az autó egyelőre csak tanulmány, de gyakorlatilag biztosra vehető, hogy hamarosan elkészül a szériaverziója is, sőt, akár a globális piacon is megjelenhet a modell. Jelenleg egy 1,4 literes, 150 lóerős benzin/etanol üzemű négyhengeres hajtja az örömplatóst; a sorozatgyártású modell várhatóan kétliteres, szintén 150 lovas TDI turbódízelt kap majd.

vw-tarok