Alább minden lényegeset elolvashatsz a BMW újdonságáról. Ha videón is megnéznéd a BMW X7-est, kattints ide

2019 márciusától kapható a BMW valaha volt legnagyobb autója, az üresen 2,3 tonnát nyomó X7-es.

Méretei letaglózók: 5151 x 2000 x 1805 mm; 3105 mm tengelytáv

Feltűnően túlméretes a dupla vese az autó orrán

Alapáras a LED-es fényszóró. Ha kék X jelet látsz a lámpaházban, az az opcióként rendelhető, 600 méterre elvilágító lézeres távolsági fényre utal.

Hatalmas oldalablakok, jelentős (221 mm) szabad hasmagasság, elnyújtott tetővonal – ezek határozzák meg az autó profilját.

Határozottan vízszintes tagolású a hátfal. Ezt erősítik a keskeny LED-es lámpatestek és az osztva nyitható csomagtérajtó.

Nem szűkölködik krómban az autó. Az alapkivitelű 20 colos kerekek akár 22 colosokra cserélhetők.

Alaphelyzetben hétszemélyes a BMW X7. Leghátul is teljes értékű üléseket kínál az autó, kartámasszal, pohártartóval és USB töltőaljzattal.

A második sorra felárért két különálló ülés kérhető. Mindegyik ülés motorosan állítható.

A csomagtartó hétszemélyes üzemben is 326 literes, mindkét hátsó üléssort ledöntve 2120 literre bővíthető.

Alapfelszerelés a négyzónás klímaberendezés és a Vernasca bőrkárpitozás.

Nem kérnek külön pénzt a három részre osztott napfénytetőért, sem a szabályozható hangulatvilágításért.

Opciós az ötzónás klímaberendezés, az ionizáló és illatosító Ambient Air levegőcsomag, a csillagos égboltot imitáló, megvilágított Sky Lounge panorámatető, az üveg kezelőszervek.

A 10 hangszórós alap audiorendszer helyett 16 hangszórós Harman Kardon, vagy még inkább 20 hangszórós, 1500 wattos Bowers & Wilkins rendszer kérhető. Hátsó üléssori szórakoztató csomag is rendelhető.

Induláskor négy motorral kérhető az autó, ebből az xDrive50i (4.4 V8, 462 LE, 650 Nm, 5,4 mp, 250 km/óra, 11,4 l/100 km) nem elérhető Európában.

Az egyetlen európai benzinmotor az xDrive40i (3.0, soros hathengeres, 340 LE, 450 Nm, 6,1 mp, 245 km/óra, 9,0 l/100 km)

Mindkét dízel háromliteres, soros hathengeres. A kisebbik az xDrive30d (265 LE, 620 Nm, 7,0 mp, 227 km/óra, 6,8 l/100 km) a nagyobbik az M50d (400 LE, 760 Nm, 5,4 mp, 250 km/óra, 7,4 l/100 km).

Az összes motorhoz nyolcfokozatú automata sebességváltó társul. Az összkerékhajtás több nyomatékot igyekszik a hátsó tengelyen tartani. A nagyobbik dízelen alapfelszerelés, a két benzineshez rendelhető az M Sport részlegesen önzáró hátsó differenciálzár.

Mindkét tengelyen légrugózás, adaptív lengéscsillapítás, akár 80 mm-rel módosítható szabad hasmagasság.

Kérhető Integral Active Steering összkerék-kormányzás, vagy aktív kanyarstabilizátorok (Executive Drive Pro)

A terepszögek 25/19,8/22,2 fokosak, a gázlómélység 500 mm. Az M50d kivételével minden modellhez kérhető off-road csomag, négy terepspecifikus üzemmóddal (homok, murva, szikla, hó)

A vezetőtájékoztatásról 2 x 12,3 colos kijelzőpáros gondoskodik. Jövő márciustól hangvezérelt digitális személyi titkár funkciót is kap a kocsi.

A vezetőtámogató rendszerek sorában megtalálható az állóra fékező adaptív tempomat, az aktív kormányzású sávban tartó rendszer, a sávváltásra és sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, a sávváltást segítő rendszer, az oldalirányú ütközést elkerülő berendezés, a keresztirányú forgalom felügyelet, a hirtelen felbukkanó akadályt kikerülni képes ütközésmegelőző rendszer, az elsőbbségadásra és behajtási tilalomra figyelmeztető rendszer, valamint (az USA-ban) az autót orvosi vészhelyzetben automatikusan megállító rendszer. A parkolórobot képes visszatolatni ugyanazon az útvonalon, amin előre beálltunk.