170 lóerő: nagyjából ennyivel egyeztünk volna ki, ha minket kérdeznek az Opel Corsa GSi-be beépítendő motorról. A márciusban részlegesen bemutatott modellnek most elárulták a motorteljesítményét, és nem dobtunk hátast: az 1,4 literes, négyhengeres turbómotort 150 lóerős, 220 Nm nyomatékú (3000-4500/perc között) kivitelében építik be az autóba.

A nyomatékos motorral 8,9 mp alatt ugrik százra a kis autó, és ha nem piszkáljuk a röviden áttételezett, hatfokozatú kézi váltót, ötödikben 9,9 mp alatt gyorsul 80-ról 120-ra. A végsebesség 207 km/óra.

Az Euro 6d emissziós besorolású motor mellett OPC futóművet kapott az autó, a 18 colos felnik opciósak.

A lényeg sokak számára a látvány lesz: nagy légbeömlők, plasztikusan megformált motorházfedél, méretes hátsó szárny és érzékien domborodó küszöbtoldatok csábítják a vevőket. A külső tükröket karbonfólia borítja. Az utastérben Recaro ülések (opció) és sportülés, bőrrel bevont váltógomb és alumínium pedálok forralják az ember vérét.