A 340 lóerős 3.0 V6 benzinmotor (korábban 333 LE) és 136 lóerős villanymotor (eddig 95 LE) párosításából adódó 462 lóerős (elődmodell: 416 LE) rendszerteljesítménnyel és az alapjárattól elérhető, 700 Nm kombinált forgatónyomatékkal lép színre a megújult Porsche Cayenne E-Hybrid.

A modell 5,0 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 253 km/óra, miközben az akkucsomag 10,8 kWh-ról 14,1 kWh-ra növelt kapacitásának köszönhetően elektromos üzemben akár 44 kilométert képes megtenni, illetve legfeljebb 135 km/óra sebességgel haladni. A modell szabványos átlagfogyasztása 3,4 l/100 km.

Az új hajtáslánc mellett egy sor innovatív kényelmi és vezetőtámogató opciót is felvonultat a 2018-as Cayenne: új a head-up kijelző, megjelent az aktív sávban tartás, a masszázsülések, a hűthető hátsó ülések, a fűthető szélvédő, a távvezérelhető állóhelyzeti klimatizálás és a 22 colos könnyűfém keréktárcsák. Emellett az autó okostelefonról vezérelve a távolból is képes beparkolni.

Új a hibrid hajtáslánc állapotmegjelenítése. Mostantól a hibrid modellhez is kérhető négyzónás klímaberendezés.