Habár egyelőre csak észak-amerikai kivitelében mutatták be, a sajtóanyag már arról beszél, mennyire fognak örülni a nyugat-európai vásárlók a hibrid RX450hL adottságainak – logikus, hiszen a másik opciónak, a V6-os motorral szerelt RX350L-nek nincs létjogosultsága a piacon, legyen bár öt- vagy hétszemélyes.

Az oldalfalon található a harmadik sori klímaberendezés vezérlő panelje

A modell megőrizte az alapkivitel főbb adottságait. Elöl gólyalábas, hátul kettős keresztlengőkaros futómű, elektromos szervokormány és adaptív csillapítás dolgozik alá az utasoknak. Ennél fontosabb persze, hogy mi változott: a hátul 11 cm-rel megnyújtott karosszéria és a meredekebb hátsó szélvédő elég volt ahhoz, hogy ne csak a harmadik üléssor férjen be, de mögötte kategóriaelső padlóhosszúságú legyen a csomagtér is. A csomagtér takarórolója használaton kívül elfér a padló alatt, a csomagok rögzítését fedett sínek segítik.

Hogy a harmadik soron elférjenek, a második üléssort valamivel megemelték, így jut hely alatta a lábfejnek. Az üléseket minden esetben bőr borítja, csak a színt kell megválasztani. A klíma háromzónás, a harmadik sorra külön beállítások kerültek.