Caddy Crewz – így hívják azt az indiai csapatot, akik meglehetősen szerény körülmények között, ám határtalan lelkesedéssel és merészséggel nyúlnak bele autók formatervébe. Foglalkoznak ők bármivel, ami mozog, de a legnépszerűbb mégis a Suzuki, azaz a Maruti.

Legújabb kreálmányuk is ebből az alomból került ki. A Swift-átépítés első momentumaként nagyobbra cserélték a hűtőrácsot, és Nissan GT-R emblémát ragasztottak rá. Innentől ez vezérelte a kezüket. Kamu légbeömlő kürtő a motorházfedélen, pálcával kitámasztott, hatalmas első kötény, lökhárítóba integrált LED-világítás.

Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 1
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 2

Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki

Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki

Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 16
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 17
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 18
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 19
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 20
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 21
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 22
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 23
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 24
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 25
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 26
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 27
Nissan GT-R-nek hiszi magát a kis Suzuki 28
Fotó megosztása:

Módosították a kerékíveket, mögéjük 17 colos felnik kerültek peres abroncsokkal. Hátul rögzített szárny, új lökhárító (újabb kamu légcserenyílásokkal), fekete lámpák, és az egész autó talán legimpozánsabb eleme: kétszer kettes kipufogók adják meg a hangot. A tetőlemezbe motoros nyitású napfénytetőt illesztettek; az utastérről nincsenek információink.

Egy dologhoz nem nyúltak a derék kollami fiúk (Kollam egy egymillió lakosú kikötőváros az Indiai-félsziget déli csücskétől kicsivel feljebb nyugatra): ez pedig a hajtáslánc. Azt tehát a vevő mondja meg, hogy a 84 lóerős 1,2-es benzinmotorral vagy a 75 lóerős 1,3-as dízellel szeretné elkápráztatni a csajokat.

Suzuki Swift Caddy Crewz