Az év motorjának 85 lóerős, etanolos kivitelével is kapható lesz az a törpeszedán, amelyet Brazíliában az interneten keresztül leplezett le a Ford. A Ka négyajtós fivére szülőföldjén Ka+ néven kerül forgalomba, Indiában viszont az eddig az előző generációs Fiesta másodvirágzását takaró Figo néven fogják árulni. 
A Fiestán és a Focuson bevezetett cápaszáj a négy méternél egy hajszállal hosszabb kisautónak sem áll rosszul; a kackiás megjelenéshez illő menetdinamikáról a háromhengeres EcoBoost helyett a 111 lovas, másfél literes benzinmotor fog gondoskodni. 
Az autót fejlett online multimédiás rendszerrel visszagurulás-gátlóval, valamint a kormányzásba aktívan beleavatkozó ESP-vel szereli a Ford – nyilván nem alapkivitelben, hiszen sem Brazília, sem India nem a vastag pénztárcájú vevők piaca. 
A Ford egyébként az indiai piacra valamelyest csökkentette a Ka+ csomagtartójának méretét, nehogy a modell kicsússzon a kisautókra érvényes adókedvezményekből.