A hatdarabosra tervezett ‘Les Légendes de Bugatti’ széria harmadik tagjánál tart a Bugatti, és mi már most sokkal okosabbnak érezzük magunkat. Kezdődött ugye a márka sportkorszakát elbúcsúztató Jean-Pierre Wimille nevét viselő különkiadással, aztán jött a Jean Bugattiról, a márkaalapító Ettore fiáról, a Type 57SC Atlantic konstruktőréről elnevezett darab, most pedig a kétszeres Targa Florio-győztes Meo Costantini örökösei adták a dédpapi nevét a kollekció következő darabjához. 
Mint az eddigi két autó, a tegnap megnyitott Dubaji Autószalonon kiállított kiadás is a Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse modellen alapul. 8,0 literes W16-os motorral 1500 Nm forgatónyomatékkal, 1200 lóerővel, 2,6 másodperces 100-as gyorsulással és 408,84 km/óra végsebességgel – utóbbit nem kell bemondásra elhinnünk, Guinness-plakett tanúsítja, hogy ez a világ leggyorsabb roadstere
Öszefirkált luxussportkocsi 1
Öszefirkált luxussportkocsi 2

Öszefirkált luxussportkocsi

Öszefirkált luxussportkocsi

Öszefirkált luxussportkocsi 23
Öszefirkált luxussportkocsi 24
Öszefirkált luxussportkocsi 25
Öszefirkált luxussportkocsi 26
Öszefirkált luxussportkocsi 27
Öszefirkált luxussportkocsi 28
Öszefirkált luxussportkocsi 29
Öszefirkált luxussportkocsi 30
Öszefirkált luxussportkocsi 31
Öszefirkált luxussportkocsi 32
Öszefirkált luxussportkocsi 33
Öszefirkált luxussportkocsi 34
Öszefirkált luxussportkocsi 35
Öszefirkált luxussportkocsi 36
Öszefirkált luxussportkocsi 37
Öszefirkált luxussportkocsi 38
Öszefirkált luxussportkocsi 39
Öszefirkált luxussportkocsi 40
Öszefirkált luxussportkocsi 41
Folytatja legendák-sorozatát a Bugatti. Ezúttal Ettore közeli jó barátja, a gyári versenyistálló egykori vezetője előtt tiszteleg a márka.
Fotó megosztása:
Öszefirkált luxussportkocsi 43
A ‘Meo Costantini’ karosszériája túlnyomórészt szénszálas panelekből készült, ugyanakkor számos elem, így a kerékdobok, az ajtók és a mögöttük húzódó, rövid panelek, valamint az első lökhárító sarkai alumíniumból épülnek fel; ezeket kézzel polírozták és lakkozták. 
A színválasztás soha nem volt egyértelműbb: Meo Constantini legnagyobb sikereit minden idők egyik legeredményesebb versenyautójával, a kékre fényezett Type 35-össel érte el. De hogy ne legyen közhelyes a munka, vadonatúj árnyalatot: a ‘Bugatti Dark Blue Sport’-ot kevertek ki az autóhoz. És ez még semmi, mert egyes karosszériaelemek, mint az első kerékdob is fent, vegyes felületkidolgozást kaptak. 
Öszefirkált luxussportkocsi 44
A hátsó szárny alfelére a Targa Florio alaprajzát pingálták, míg a versenyző aláírása lézergravírozással került az alumínium tanksapkára és az olajbetöltő nyílásokra. 
A beltérben a korábban megismert recept fogad: a ‘Meo Costantini’ minden négyzetcentiméterét bőr borítja, méghozzá “tókék” és Gaucho-barna árnyalatokban; a díszítő öltéseket világoskékkel varrták meg, a Targa Florio alumíniumból mart pályarajza egy karbonszálas panelen kapott helyet a két ülés között. 
Öszefirkált luxussportkocsi 45
A vezérmotívum azonban mégis csak az ajtópanelek bőrére lézerrel felrajzolt életkép-csokor, amely a húszas évek autóversenyeinek világába, Meo Constantini 1920-tól 1935-ig ívelő, gyümölcsöző karrierjének legszebb pillanataiba repíti vissza a szemlélőt, illetve azt a három szerencsést, akik a tervezett, erősen limitált széria darabjait megvásárolhatják, egyenként nettó 2,09 millió euróért, azaz 627 millió forintért.
Öszefirkált luxussportkocsi 46