Makulátlanul felújítva kínálja megvételre a valaha gyártott egyetlen Lamborghini Preguntát a francia Autodrome. A tanulmányautó az utolsó modell volt, amelyet a márka önállóan fejlesztett ki, mielőtt csatlakozott volna az Audihoz. 

Félmilliárdért eladó a történelem 1
Félmilliárdért eladó a történelem 2

Félmilliárdért eladó a történelem

Félmilliárdért eladó a történelem

Félmilliárdért eladó a történelem 14
Félmilliárdért eladó a történelem 15
Félmilliárdért eladó a történelem 16
Félmilliárdért eladó a történelem 17
Félmilliárdért eladó a történelem 18
Félmilliárdért eladó a történelem 19
Félmilliárdért eladó a történelem 20
Félmilliárdért eladó a történelem 21
Félmilliárdért eladó a történelem 22
Félmilliárdért eladó a történelem 23
Félmilliárdért eladó a történelem 24
Fotó megosztása:
Félmilliárdért eladó a történelem 25
A Pregunta először 1998 őszén lépett a nagyközönség elé, majd 1999 márciusában, vélhetően a gyártási szándékot megerősítendő ismét kifutóra vitték. A Pregunta a kor autóipari konvencióit volt hivatott megkérdőjelezni (a név annyit tesz, ‘kérdés’). A Diablo összkerékhajtású padlólemezére épülő, ám a tömegcsökkentés érdekében hátsókerék-hajtású modell 530 lóerős V12-ese 333 km/óra végsebességet tett volna lehetővé. 
A francia karosszéria-specialista Heuliez által épített tanulmányt Marc Deschamp tervezte, az a dizájner, aki két évig vezette a Bertone stúdiót, és akinek a Renault R5 Turbo örök érvényű vonalait is köszönhetjük. 
Félmilliárdért eladó a történelem 26
A tükröket helyettesítő kamerák, a tisztán digitális műszerfal vagy a sminktükörként kivilágított, hosszanti merevítő keret akkortájt rendkívül modernnek számítottak, míg a négypontos Schrott versenyövek és a Dassault Rafale francia fél-lopakodó vadászrepülőgép festésére rímelő szürke fényezés a menetdinamikai potenciált hirdeti. 
Félmilliárdért eladó a történelem 27
Az Autodrome 2006-ban vette meg a Pregunta egyetlen példányát, és idén hirdette meg eladásra. Az angol és francia tájékoztató oldalakon ‘ár érdeklődésre’ jelöléssel szerepel a kupé. A kínai vásárlók alighanem fittyet hánynak azonban a diszkrécióra: a számukra összeállított menüben kerek perec feltüntették a vételárat, amely a kezdeti 1,6 millió euróról (480 millió forint) mostanra kétmillió euróra (600 millió forint) kúszott fel.