Eddig sem volt okunk panaszra a Győrben készülő 4 literes, V8-as, duplaturbós TFSI motorokra, hiszen 420 lóerővel és 550 newtonméterrel dolgoznak az S7 Sportback illetve az S6 motorházteteje alatt.

Az ABT pontosan nem részletezte, milyen módosításokat alkalmaztak, de valószínűleg elegendő volt a komputer átprogramozása, a levegőszívó és a kipufogórendszer átalakítása, hogy 520 lóerőre és 650 newtonméterre növeljék a teljesítményt. Ennek eredményeként elit klubba került az elegáns Audi, elérték a bűvös 300 km/órás álomhatárt, a 0-100-as sprintidő pedig 4,6 másodpercről 3,9-re csökkent.

A motorok fejlesztésén kívül a csomag része a cég saját fejlesztésű 21 colos felnije, valamint a feszesebb sportrugószett. A tervek szerint a testvérmodell S6 is megkapja az ABT doppingszerét.  

Hogy lássuk, az ABT által kínált teljesítménynövekedés beváltotta-e a hozzáfűzött reményeket, a német szakíró, Christian Gebhardt  le is tesztelte a Hockenheimringen, mit tud a felbőszített S7 Sportback: