Nálunk a Malibu jelenti a Chevrolet kínálatának csúcsát, Amerikában azonban csak családi autónak jó. Aki magasabb státuszú autót akar csokornyakkendős jelvénnyel, annak Impala kell. A New York Auto Show-n bemutatkozott a legsikeresebb amerikai nagyautó tizedik generációja.  

Kupés szedán a Chevrolet-től 1
Kupés szedán a Chevrolet-től 2

Kupés szedán a Chevrolet-től

Kupés szedán a Chevrolet-től 16
Kupés szedán a Chevrolet-től 17
Kupés szedán a Chevrolet-től 18
Kupés szedán a Chevrolet-től 19
Kupés szedán a Chevrolet-től 20
Kupés szedán a Chevrolet-től 21
Kupés szedán a Chevrolet-től 22
Kupés szedán a Chevrolet-től 23
Kupés szedán a Chevrolet-től 24
Kupés szedán a Chevrolet-től 25
Kupés szedán a Chevrolet-től 26
Kupés szedán a Chevrolet-től 27
Kupés szedán a Chevrolet-től 28
Fotó megosztása:
Kupés szedán a Chevrolet-től 29


Az új modell már nem unalmas, úgy néz ki mintha a Honda Accordot keverték volna az Audi A5-tel. Igazi sportos szedán, ötajtósnak tűnő, de valójában négyajtós karosszériával. Már alapból 18 colos kerekek járnak hozzá, de felárért akár 20-as felnik is feszíthetnek a gépen. Bár európai szemmel általában eléggé puritán az amerikai autók belseje, az Impala a képek tanúsága szerint rácáfol erre.

Háromféle közvetlen üzemanyag-befecskendezéses motorral készül az Impala. A leggyengébb, 182 lóerős a 2,4-es négyhengeres motor eAssist elektromos támogatással. Emellett kapható lesz 2,5-es négyhengeressel (195 LE), illetve 3,6 literes V6-os (303 LE) motorral is. Minden esetben hatfokozatú automata sebességváltó és elsőkerék-hajtás szerepel a hajtásláncban.

Számos kényelmi extrát kínál az Impala, lehet benne holttérfigyelő, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, teljes sebességtartományban működő adaptív tempomat, amely dugóban is működik, azaz képes megállítani is az autót, baleset-megelőző automata vészfék és tíz légzsák.

Az autó értékesítése 2013-ban indul Amerikában, Európában nem tervezik a forgalmazását.