Ezt is megértük: kémfotók egy tuningolt autóról! Hivatalos információk egyelőre nem állnak rendelkezésre a Gemballa legújabb munkájáról, de így is sokat lehet tudni. Ami a legérdekesebb, hogy Uwe Gemballa cége eddig Porschékkal foglalkozott, de most egy Ferrarit, az Enzót alakították át.

A német tuningcég nem a visszafogottság híve, nincs ez másként most sem. A MIG-U1 névre keresztelt gép hatalmas hátsó szárnnyal gazdagodott, miközben jelentősen kiszélesítették oldalt is. Az új kerékívek és küszöbök még agresszívebbnek mutatják a Ferrari alapítójáról elnevezett autót.

Mardanak az előre felfelé nyíló ajtók

Mardanak az előre felfelé nyíló ajtók

Mardanak az előre felfelé nyíló ajtók


Nem maradt el a lökhárítók, vagy inkább spoilerek átalakítása sem. Míg eredetileg csak motorháztető középső része nyúlt előre, a Forma-1-es autók orrát szimbolizálva, most – akár egy szigonynak – három ága van a spoilernek. Ezekbe LED-es lámpákat is rejtettek. Ezen túlmenően javítottak a hűtésen is, ezt a kocsi orrán és a sárvédőkön kialakított plusz nyílások jelzik. Nem hiányoznak a brutális felnik sem, kb. 20 colosak lehetnek.

Belül a szénszálas műanyag helyett többfelé puha szövetet alkalmaznak, ugyanakkor beépítettek egy méretes képernyőt is a műszerfal felső részébe.

Kell a hely a hatalmas kerekeknek

Kell a hely a hatalmas kerekeknek

Kell a hely a hatalmas kerekeknek


Műszaki adatokról csak annyit tudni, hogy teljesen új kipufogóval szerelik az Enzót. Ez elég lehet, hogy 30 lóerővel megdobja az eredeti 660 lóerőt.  Ám látva a tetőn kialakított szívónyílást, biztos több van itt ennél. A motorvezérlés átalakításával és mondjuk a Ferrari FXX-hez kitalált alkatrészek felhasználásával, könnyen lapulhat 800 lóerő is a MIG motorterében, úgy pedig a 380 km/órás végsebesség sem lehetetlen.

Persze ez csak feltételezés, de miért ne, az Edo már alakított át Enzót a kizárólag zárt pályára kitalált FXX alkatrészeivel, sőt magát az FXX-et is leműszakiztatták. Hamarosan megtudjuk, a Gemballa mire jutott.