Egységfront

Úgy látszik, a közvéleményen kívül a szocialista-szabad demokrata koalíción belül is sokaknál kiverte a biztosítékot a mesterséges dugó gondolata. Mára Molnár Gyula XI. kerületi polgármester és Lakos Imre alpolgármester hirdetett meg sajtótájékoztatót az Újbudát is érintő ügyben.

Szép rajz, biztos olcsó volt
Szép rajz, biztos olcsó volt

Még 70 milliárd a négyes metróra?

Még 70 milliárd a négyes metróra?

Szép rajz, biztos olcsó volt
Dávid Ibolya is véleményez
Ők a ludasok
Dugó, nevelési céllal? Na ne!
Molnár Gyula lát esélyt a 4-es metró meghosszabbítására
Épp erre járt Miss Balaton
Ő sem ért egyet a koalíciós társsal
Az eredeti ötlet a Levegő Munkacsoporté. Reméljük, semmi nem lesz belőle
Valahol rajta van Papp Lili, a Miss Balaton tavalyi győztese
Fotó megosztása:
Ő sem ért egyet a koalíciós társsal

Ő sem ért egyet a koalíciós társsal

Ő sem ért egyet a koalíciós társsal


Az ötlet bornírtsága pártokon felüli egységbe forrasztotta a fővárosi potentátokat, mert a Fidesz frakcióvezetője, Tarlós István is ellene van az elképzelésnek.

A gyorsreagálású stáb a Gellért térre szervezte az eseményt, ahol oly sok pár mondta ki a boldogító igent.

A házasságkötő terem előtt nyoma sincs a bányás Viktorra acsarkodó nyuggerfrontnak, akik ütemesen tapsoltak Gyurcsány Ferencnek a sztrádamegnyitón. Lakos Imre végül nem ért ide, ezért Molnár Gyula egyedül nyilatkozik a sajtónak.

Dugó helyett szóda

Épp erre járt Miss Balaton

Épp erre járt Miss Balaton

Épp erre járt Papp Lili, a tavalyi Miss Balaton


Mire az északabbra spontán fejlődő dugókon átjutok, már vége a mesterséges sávlezárás hatásait bemutató programnak. “Mindenki tudja, milyen a dugó, nem akartuk sokáig feltartani a forgalmat” – mondja egy kerületőri mellényt viselő úr, aki dugócsinálás helyett inkább ásványvizet oszt a zöldre váró autósoknak.

Mostani állapotában a remélt eszközváltás helyett csak útvonalváltást lehetne elérni a tervvel – véli Molnár Gyula. Az egy sávra szűkített Hegyalja útról és a Bartók Béla útról az autósok átmennének kommandózni az apró gellérthegyi utcákba.
 
Hosszabb metróvonal?

Dávid Ibolya is véleményez

Dávid Ibolya is véleményez

Dávid Ibolya is rárepült, kell a megjelenés


Molnár Gyula elmondta, hogy egy jól előkészített tervhez ők akár fel is ajánlanák a Bartók Béla utat, mert alternatív útvonalként ott a felső rakpart és a Budafoki út. De ehhez szükség van elkerülőutakra, P+R-parkolókra és a tömegközlekedés fejlesztésére.

Önmagában az autók elüldözése mesterséges dugókkal, a forgalom elpárologtatása nem hagymázas elképzelés. De a feltételek megteremtése híján ez otromba kitolás mindenkivel, aki közlekedik.

Az eredeti ötlet a Levegő Munkacsoporté. Reméljük, semmi nem lesz belőle

Az eredeti ötlet a Levegő Munkacsoporté. Reméljük, semmi nem lesz belőle

Az ötlet a Levegő Munkacsoporté


Talán többen szállnának ki az autóból, ha a négyes metró megépülne a budaörsi virágpiacig, a Demszkyék által favorizált Etele téri végállomás helyett. Ezt szorgalmazza rég a VEKE, több szakértő és az ellenzék is.

70 milliárdból 2,7 kilométer

Budaörsön egy megfelelő P+R parkolóban valószínűleg sokan letennék az autót és metróznának a belváros felé a meghosszabbított vonalon. “Hetvenmilliárd forint sok pénz, de ha 10 kilométernyi metróra költünk 500 milliárdot, akkor ár/érték arányban még 2,7 kilométer 70 milliárdért ésszerűbb” – kalkulál Molnár Gyula. Ha a dugócsinálásból semmi nem lesz, akkor az erre szánt milliókat talán értelmesebb célra költi a város siralmas állapotáért felelős MSZP-SZDSZ-koalíció.