Az ősszel bemutatkozó új Golfban Start-Stop rendszer is lesz. Ez automatikusan leállítja a motort, amikor az autó megáll. Így dugóban, piros lámpánál várakozva nem fogyaszt üzemanyagot, amivel megtakarítás érhető el, a felhasználás, illetve a károsanyag-kibocsátás terén is.

Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez
Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez

Start-Stop rendszer kerül a Golfba

Start-Stop rendszer kerül a Golfba

Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez
Az amerikai sivatagban már tesztelik
Mardnak az alapvető jegyek
Ez is látványterv
Túl merész, újra tervezik
Háromajtós és kombi is lesz
Csak turbós motorokkal
Hamarosan az ötödik is háttérbe vonul
Tavaly már 25 milliónál járt a Golf
A Golf Plus is utódot kap
A padlólemezét megtartják
Ma már az új Polo is nagyob az első Golfnál
Állítólag ilyen lesz...
Start-Stop rendszer kerül a Golfba 37
Ezek már gyári képek
Start-Stop rendszer kerül a Golfba 39
Start-Stop rendszer kerül a Golfba 40
Start-Stop rendszer kerül a Golfba 41
A lámpákat a rokonoktól kölcsönözték
Sciroccós belső
Nem változtattak sokat
Fotó megosztása:
Állítólag ilyen lesz...

Állítólag ilyen lesz…

Állítólag ilyen lesz…


Ez a technológia szériafelszerelésként kerül majd a Golf zöld változatába, a BlueMotionba, míg a hagyományos modellekhez felárért lehet megvenni. Bár erről egyelőre nincs hivatalos információ, de a Strat-Stop mellé várhatóan fékenergia-visszatápláló rendszer is tartozik majd. Ez a “hagyományos” akkumulátorba gyűjtheti a fékezéskor felszabaduló energiát, amit álló helyzetben, amikor a generátor nem működik, a hifi és a klíma működtetésére lehet használni.

Nemcsak ettől vár jelentős előrelépést a VW az üzemanyag-fogyasztási harcban, de eleve kisebb motorokat tervez a Golf számára. Sőt, az alsó középkategória sikermodellje hibrid kivitelben is elérhető lesz.

Az új Golf októberben a Párizsi Autószalonon mutatkozik be, majd egyes piacokon már év végén, máshol jövő év elején megvásárolható lesz. A Start-Stop rendszert utána a Volkswagen többi modelljében is bevezetik.