2008-ra a Mercedes jelentősen felfrissítette az SLK-t. Míg az “alapmodell” a külső felfrissítése  mellett nagyobb teljesítményt és kisebb fogyasztást i jelent a 2008-as sorozat, addig az AMG-műszakilag nem változtattak, de minek is? A 360 lovas V8-as motor így is, úgy is épp elég jó, akinek pedig ilyenje van, úgysem törődik a fogyasztással.

Persze a ráncfelvarrást az SLK 55 AMG sem kerülte el. Átalakították az orr- és a farrészt is. Hangsúlyosabb lett az orr nyilazása, a hűtő keresztlécét, és az alsó hűtőrácsokat feketére fényezték. A krómkeretes ködlámpákat az autó szélei felé tolták, szélesebb hatást keltve.  A fényszórók üvegét sötétre színezték, a nagyobb külső tükrök pedig a biztonságon is javítanak.

Az új sokküllős titániumszürke 18 colos felnik vonzzák a szemet, azonban ha valakinek nem tetszenének, akkor fényes verziót is rendelhet. A beltérben felfrissítették a műszerfalat és a középkonzolt, a kijelzőt még könnyebben leolvashatóvá tették. A kárpitozást fekete-Gullwingrot (vörös) kombinációban is kérheti ezután a vásárló.

AMG-ben szériafelszerelés a változó áttételű kormány

AMG-ben szériafelszerelés a változó áttételű kormány


A látvány mellett azért egy műszaki újítás is bekerült az új AMG-be, méghozzá a változó rásegítésű direkt-kormány. A “mezei” SLK-khoz külön rendelhető, az AMG-kben viszont szériafelszerelés a változó áttételű kormány, amellyel városi tempónál kis kormányelfordításra is direkten reagál az autó, míg nagy sebességnél és parkoláskor kevésbé érzékeny. Ütközéstől ütközésig mindössze 2,16 fordulatra van szükség.

Aki még jobban megvadítaná a SLK 55 AMG-jét, az külön sportcsomagot is rendelhet megnövelt kompozitfékekkel, sportfelfüggesztésekkel, kisebb átmérőjű, csapott aljú sportkormánnyal és szénszálas díszbetétekkel.