A PSA mindkét gyártója felfrissített minibusszal állt elő 2008-ra. A Peugeot 807-es mellett a Citroën is bemutatta az új C8-at.

A Citroën legnagyobb egyterűjének külsején ugyanazt a módszert alkalmazták mint a 807-esnél: mind az első, mind a hátsó Citroën-logó megnőtt, a hűtőrácsra és az ajtó fogantyúira pedig krómozás került. Belül a fabetétek, a padlókárpit, a kormánykerék, és a műszerfal felső része mind feketében pompáznak, a sebességváltó és az ajtónyitók pedig krómozást kaptak.

A C8 három sorba rendezett ülésein összesen most is nyolcan utazhatnak, de az ülések eltávolításával akár 2984 literesre is növelhető a csomagtér.

Beépített navigáció, telefon, 30 GB a zenéknek

Beépített navigáció, telefon, 30 GB a zenéknek

Beépített navigáció, telefon, 30 GB a zenéknek


Az új C8 az eddigi 2 literes, 143 lóerős benzines, és a 120 és 138 lóerős dízelek mellé új erőforrást is kapott: a C5-ben és C6-ban már alkalmazott 2,2 literes, 173 lóerős, részecskeszűrős dízelmotor hatfokozatú manuális váltóval érkezik, de az év folyamán egyes piacokra bevezetik az automata váltóval szerelt verziót is. A Citroennél áttervezték az autó futóművét és fékjeit is.

Az alap- és az Exclusive-felszereltségű verziókban is lesz beépített navigációs rendszer, akár 30 gigabájtra növelhető tárhely a zenéknek, integrált telefon, az Exclusive-modellekben pedig parkolóasszisztens is javítja majd a kényelmet.