A Kleemann esetében általában arról hallunk, hogy kompresszorral érik el a legnagyobb teljesítményt. Most a feltöltés másik útját választották, a turbót. Nem is akármelyik Mercedes-blokkot vették kezelésbe, hanem az AMG legújabb, 6,3 literes gyöngyszemét hegyezték ki.

Miután a German Automotive Engineering segítségével két Garrett turbót és két intercoolert kapcsoltak a V8-ashoz, messze átlépték az 510 lóerős teljesítményt. Már 800 lóerő, illetve elektronikusan korlátozva 1000 Nm!! nyomaték nehezíti meg a hétfokozatú váltó és a hajtás mindennapjait.

Mindezt pedig nem egy sportkocsiban vetik be elsőként, hanem a Mercedes kisebbik szabadidő-autójában, az ML-ben. Persze a vezető egójának kitalált 400 km/órás jelzést a sebességjelzőn soha nem éri el, de a 300-as végsebesség (elektronikusan korlátozva) sem piskóta, figyelembe véve, hogy egy 2,4 tonnás kockáról van szó.


Az már szót sem érdemel, hogy a BMW M-es sorozatát (M3, M5, M6) szépen maga mögött hagyja négy másodperces 100-as sprintidejével.

Ehhez a kirobbanó teljesítményhez brutális 315-ös gumik kerültek a 20-as felnikre, melyek mögött versenyautókra illő fékek és futómű rejtőzik. Végül pedig egy komplett aerocsomagot dolgoztak ki az ML számára. Bár az autó még nincs teljesen kész, aki szeretné biztosítani, hogy mindenképpen jusson neki egy a kis sorozatúra tervezett modellből, az már rendelhet.