Belül is látni, hogy a Cee'd rokona

Belül is látni, hogy a Cee’d rokona

Belül is látni, hogy a Cee’d rokona


A Hyundai marketingesei nagy fejtörés árán megtalálták azokat a nemzetközi szavakat, amelyek i-vel kezdődnek, számos nyelvben elsüthetők és pozitív töltetűek: inspiráció, intelligencia, innováció. Olvasóinkat megkímélnénk attól, hogy mindegyikkel spontán összefüggésbe hozzuk az új i30-at, de az autóról érdemes tudni ezt-azt.

A Kia Cee’d testvére

Másfél hónappal ezelőtt már vezettük, tetszett, jó volt, de nem is vártunk mást. Az i30 ugyanis a nálunk az alsó középkategória királyának megszavazott Kia Cee’d testvérmodellje, jórészt motorkínálatuk is megegyezik. Elsősorban gyártásuk helyében, a Hyundai kényelmesebbre hangolt futóművében és a persze a formatervben különböznek.

Légkondival 3 463 000 Ft az alapára

Légkondival 3 463 000 Ft az alapára

Légkondival 3 463 000 Ft az alapára


Az új autót új importőr vezeti be, amely cég alaposan meg kívánja tépázni a többiek piaci részesedését. 2010-re évi 8000-9000 Hyundai értékesítése a cél hazánkban, ami többszöröse a jelenleginek.

Astra, Focus, i30

Ebben a növekedésben sok múlik az i30-on és a később bemutatandó kombiváltozaton. Idén 500, a 2008-as teljes évben 1500 autó eladását tervezi az importőr. Az alsó középkategória első három helyén az Astra Classic II, a Ford Focus és az Opel Astra H áll, így őket érintheti leginkább a koreaiaknál tervezett előretörés.

Új névadási rendszert vezet be az i30

Új névadási rendszert vezet be az i30

Új névadási rendszert vezet be az i30


Hárommillió alatt

Ma megtudtuk a szép új autó listaárait is. Egyetlen konkrét alapárat nem tudunk mondani, mert bevezetéskor lesz egy Classic Entry nevű, légkondi nélküli belépőmodell is, 2 999 000 forintért 109 lóerővel.

A normál alapmodell az 1,4-es Classic, kicsivel 3,5 millió forint alatti áron és igazán gazdag felszereltséggel. 90 lóerős dízelmotorral 3 863 000 forinttól vihető el az i30. Ez a motor hiányzik a Kia Cee’d árlistájából, csak a 115 és a 140 lóerős, illetve a három benzinessel dízellel kapható mindkettő. A Hyundai i30 garanciája is nagy szám: 3 év, de nem korlátozzák a futásteljestményt ezen belül 100 000 kilométerre! Az átrozsdásodás ellen pedig 10 évig érvényes.

Az árak és a négyféle felszereltség részletei a túloldalon.


Motorok és árak

Hyundai i30 1,4 109 LE benzines alapárak:
2 999 000 Ft (Classic Entry)
3 463 000 Ft (Classic)

Alapfelszereltség:

3,9 millió alatt megkapni dízelmotorral

3,9 millió alatt megkapni dízelmotorral

3,9 millió alatt megkapni dízelmotorral


Classic: első, oldalsó és függönylégzsák, ABS, kormányról vezérelhető CD-s rádió négy hangszóróval, USB- és Aux-csatlakozóval, motoros első ablakemelő, központi zár, manuális légkondicionáló, magasságában és mélységében állítható kormányoszlop, fedélzeti számítógép

Comfort: a Classic extráin túl automata légkondicionáló, motoros állítású, fűthető tükrök, első ködlámpa, bőrborítású kormány és váltógomb, deréktámasz a vezetőülésben, hátsó elektromos ablakemelő, távirányítós központi zár, plusz két magashangszóró

Style: a Comfort-kivitelen felül 16 colos könnyűfém keréktárcsa, szövet-bőr üléskárpit, esőérzékelő, abroncsnyomás-ellenőrzés, automatikusan bekapcsoló fényszórók

3 évig él a garancia, bármennyit megyünk is

3 évig él a garancia, bármennyit megyünk is

Nincs kilométerkorlát a 3 éves garancián


Premium: a Style-felszereltségen felül: ESP, vakító fényre elsötétedő belső tükör, tolatóradar, hátsó kartámasz, motorosan behajtható tükrök

Motorkínálat

Az árlista úgy működik, hogy a motorok és a felszereltségek alábbi felárait kell hozzáadni a 3 463 000 forintos alapárhoz. A dízelekhez alapfelszerelés a részecskeszűrő.

1,6 literes, 122 lóerős benzines: 250 000 Ft
1,6 literes, 90 lóerős dízel: 400 000 Ft
1,6 literes, 115 lóerős dízel: 600 000 Ft

Comfort-csomag: 350 000 Ft
Style-csomag: 750 000 Ft
Premium-csomag: 1 050 000 Ft

A kétliteres, 140 lóerős dízel és a 143 lóerős benzines még nem elérhető.