Elrondított Golf Kínának
Elrondított Golf Kínának

Elrondított Golf Kínának

Elrondított Golf Kínának

Elrondított Golf Kínának
A Passatra hasonlít az új orr
Lépcsős helyett csapotthátú
Műszerfala is megváltozott, de a kék szín maradt
Elrondított Golf Kínának 21
Elrondított Golf Kínának 22
undefined
Elrondított Golf Kínának 24
Elrondított Golf Kínának 25
Elrondított Golf Kínának 26
Elrondított Golf Kínának 27
Elrondított Golf Kínának 28
Elrondított Golf Kínának 29
Elrondított Golf Kínának 30
Fotó megosztása:
A nem túl harmonikus kinézetű jármű alapjaként az előző generációs Golf szolgált. Hogy valamivel mégis palástolják a régebbi konstrukciót, néhány helyen újonnan tervezett kiegészítőkkel dobták fel. Így sikerült a kocsi elejére kalapálni egy a Passatéra hasonlító, V alakú hűtőmaszkot, a dupla fényszórót, de az autó hátulján lévő LED-es lámpák szintén a Volkswagen nagyobb, elegánsabb modelljét idézik.

Módosítottak az első, valamint a hátsó lökhárítók kialakításán is, valamint az utastér megoldásain is finomítottak egy keveset. Újfajta kormányt kapott a IV-es Golf, és a műszerek kinézete is némiképp változott. Maradt ugyan a két nagyobb kerek és a két kisebb óra, és a kék derengés, csupán a műszerek díszítése tér el az eredetitől.

Érdekes, hogy a legendás Golf nevet nem használják, helyette Bora HS lett a csapotthátú modell neve.

A Bora HS mellett itt van a szintén a különleges kínai igényekhez igazított Neeza névre hallgató, nemrég bemutatott tanulmányautó is. A hivatalos képek mellé még némi névmagyarázatot is mellékeltek: a kocsi névadójaként egy varázsfegyverekkel bíró kisfiút tisztelhetünk, aki a gonosz ellen harcolt. Az ő bátorsága, fiatalos lendülete rejtőzik a kocsi formája, és egyénisége mögött, – írják a VW marketingesei.

A valóságban azonban vélhetően ez a kocsi lehet az előfutára annak a prémium modellnek, amit a Passat és a Phaeton közé tervez a Volkswagen.