A legtöbben nagyon kedvetlenül dobunk be óránként 220-400 forintot a parkolóórákba, ami elsőre értelmetlenné teszi a hirdetést egy közutálatnak örvendő rendszer elemén. Kriss Béla felvetésünkre válaszolva azt nyilatkozta, hogy a parkolójegyet voucherként használva ez az ellenszenv feloldható. Elképzelhető például, hogy X darab parkolójegy beváltható lesz egy autómosásra.

A parkolójegy, ügyesen használva, azért jó felület, mert igen fizetőképes célcsoportot lehet elérni vele. A parkolásra költő autósok jelentős része úgynevezett A-B státuszú fogyasztó, tehát az átlagosnál magasabb jövedelmű, mert autóval jár, tankolni tud az autóba vagy céges autót használ.

Egy átlagos hónapban csak Budapesten összesen 1,3 millió parkolójegyért adunk pénzt, ergo a cég ennyi kontaktust ígérhet hirdetőinek. A parkolójegy előnye, hogy az ember legalább kétszer biztosan a kezébe veszi, nem kapcsol el a hirdetéstől, mint a tévében, vagy nem lapozza át, mint egy nyomtatott újságban.

A parkolójegyek sorszámozottak, ezért különösebb erőfeszítés nélkül megvalósítható egy nyereménysorsolás is.

A Parkolójegy média mögött Zsille Péter, kaposvári Seat kereskedő és Kriss Béla vállalkozása áll. Kriss Béla az ötletet megvalósító McLane Kft. alapítója elmondta, hogy a három budapesti parkolási társaság közül kettővel már aláírt szerződéssel rendelkeznek a jegyek hátoldalának reklámcélú felhasználásra.