Több jel is arra utal, hogy a Renault az amerikai visszatérés gondolatával foglalkozik. A francia autógyár 1987-ben vonult ki a világ legnagyobb autópiacáról, az Egyesült Államokból.

Patrick le Quément, a konszern formatervezési alelnöke a Financial Times-nak azt nyilatkozta, a Renault összes új autóját úgy fejleszti ki, hogy megfeleljenek az észak-amerikai ütközésbiztonsági és környezetvédelmi előírásoknak. Ezt Louis Schweitzer, a konszern vezérigazgatója, igazgatótanácsának elnöke – és a néhai Albert Schweitzer rokona – rendelte el.

Ez a lépés csak a lehetőséget teremti meg a visszatéréshez Észak-Amerikába, döntés még nem született az ügyben, nyilatkozta le Quément. Nem valószínű, hogy a Renault 2010 előtt saját termékeivel újra megjelenjen az Egyesült Államokban, ahol a konszernhez tartozó Nissan sikeres. A piacra lépéshez logikus partnert volna a már bejáratott Nissan kereskedőhálózat.

Amerikában a francia termékek népszerűsége erősen csökkent az utóbbi időben, mivel a francia kormány és lakosság sem támogatta az Egyesült Államok terrorveszélyre és tömegpusztító fegyverekre hivatkozó iraki háborúját.