A Renault Clio Sport adja a Clio Ragnotti széria alapját. A kétliteres 172 lóerős változathoz képest a Ragnotti teljesítménye nem változott, de az autó tömege 80 kilóval csökkent. Így az autó 3 tizeddel hamarabb, 6,9 másodperc alatt képes teljesíteni a 0-100-as sprintet.

Kívül a sportosabb hatás kedvéért jelentős átalakuláson ment át a Clio. Kizárólag Bleu Mondiall kékben lesz kapható az autó, melynek csomagtartóját egy légterelő díszíti, illetve az első lökhárítóját is átformálták. Alapárban kínálják az autóhoz a versenyautókat idéző 16 colos Turini Speedline könnyűfém keréktárcsákat.

A direktebb vezetési élményért az első nyomtávot 20 mm-rel, a hátsót pedig 10 mm-rel kiszélesítették, így jelentősen nőtt az autó kanyarstabilitása. A megerősített felfüggesztés és a 3 milliméterrel lejjebb került karosszéria szintén jótékony hatással van a tapadásra.

A sportos szellem jegyében, illetve a súlycsökkenés érdekében kihagyták az autóból az oldallégzsákokat, a klímaberendezést, illetve a xenon fényszórókat. Talán a legérdekesebb súlycsökkentő tényező, a pótkerék elhagyása, amit defektmentesítő spray helyettesít.

A versenyautók igazi ízét az ordító motorhang adja meg, amire a Clio-nál is nagy figyelmet fordítottak, és jócskán csökkentették a hangszigetelés mértékét.

A 4 300 000 forintos ár kedvezőnek mondható, amiért cserébe egy olyan vérbeli sportautót kapunk, amivel nem csak egyenesben legénykedhetünk.

A május 30-án startoló Renault Clio Kupa versenyautói is a Clio Ragnotti szériából kerülnek ki.