Németországban próbálta ki a skót versenyző a hamarosan elkészülő szuper-sportkocsi teljesen álcázott változatát. Coulthardot azért hívták el a tesztre, hogy szakértelmével segítsen behangolni a futóművet, valamint a menetstabilizáló és kipörgésgátló elektronikát.

Szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon fogják leleplezni az SLR kész változatát, ami nem csak a leggyorsabb utcai Mercedes lesz, de a legdrágább is. Az autó mozgatásáról az SL 55 AMG-ből ismert V8-as kompresszoros erőforrás gondoskodik majd. Ám ebben az autóban a teljesítmény 600 lóerő körül alakul, és várhatóan a motor nyomatéka is igen hangsúlyos lesz, 800 newtonméter felett várható. Ezúttal nem szabályozzák az autó végsebességét, ami várhatóan 320 km/h körüli száguldást eredményez. Nem lesz panasz a gyorsulásra sem, mert már a “csupán” 557 lóerős tanulmányautó is 4,2 másodperc alatt gyorsult százra.

Igazán exkluzív darabnak ígérkezik az SLR, mert mindössze 500 darabot gyártanak majd belőle. Ennek megfelelően határozzák meg az árát is, ami körülbelül 300 ezer euró (73,5 millió forint) körül várható, amivel beszállnak a Porsche GT és a Ferrari Enzo által meghatározott elit klubba. Az autó gyártása összesen 200 millió euróba (48,4 milliárd forintba) kerül a Mercedesnek illetve a McLarennek. Az autó karosszéria elemei ugyanis az angliai Wokingban készülnek.