A DaimlerChrysler sajtóközleményben tudatta, hogy a Chrysler európai gyártóüzemét a Kanadai Magna Steyr Group-nak adják el ismeretlen árért. A Magna 1999 előtt már résztulajdonosa volt az üzemnek, ám a Mercedes-Benz és a Chrysler egyesülésekor az új autókonszern megvásárolta a Magna részesedését.

Az értékesítést egyrészt indokolja, hogy az üzemben készülő Chrysler PT Cruiser iránti kereslet nem a várakozásoknak megfelelően alakult Európában. A Chrysler tervei szerint idén 30 ezer PT Crusiert kellett volna értékesíteni Európában, ezzel szemben mindössze 10 500 egyterű készült a júliusi gyártás-beindítás óta. Az európai piacra szánt retro egyterűek gyártását Mexikóba költöztetik.
A grazi üzemben készül még a PT Cruiseren kívül a Jeep Grand Cherokee, a Mercedes M- és G-osztályú terepjáró, valamint a Mercedes E 430 4matic.

Az Eurostar üzem eladását indokolja az is, hogy a Chrysler-nek minden bevételi forrásra szüksége van a veszteségek mielőbbi felszámolása érdekében. Terveik szerint a 2002-es évre már csökkeni fog a cég vesztesége, 2003-ra pedig ismét nyereségessé válnak.
Egyes hírek szerint az osztrák üzemen kívül további gyárakat is értékesíteni kíván a Chrysler Észak-Amerikában. A Reuters szerint összesen 24 üzem neve szerepel a listán. Az autógyártó szóvivője a konkrét számot nem tudta megerősíteni, de azt elmondta, hogy valóban vizsgálják, mely üzemeket lehetne értékesíteni a kihasználatlan kapacitások miatt.