Márciusban, a Genfi Autószalonon mutatkozik be a Fiat és a PSA autókonszern közös fejlesztésében és gyártásában készülő egyterű-négyes következő generációja. Az új modellek teljesen új padlólemezre épülnek, méghozzá kétféle hosszúsággal. Így a két fő konkurenshez, a Renault Espace-hez és a Chrysler Voyagerhez hasonlóan az új olasz-francia egyterűk is kétféle hosszúsággal lesznek rendelhetők.

Jelenleg a négy egyterű gyakorlatilag a motorkínálatban és az orr kialakításában tér el egymástól. A Fiat mérnökei ígérik, hogy az új modellek már nagyobb távolságot tartanak egymástól. Nem valószínű, hogy az új Fiat egyterű megőrzi az Ulysse nevet, de az új névről még nem lehet tudni semmit. A Lancia változat neve is ismeretlen még, a két francia egyterű jelölése azonban már szinte biztos. A Peugeot az új jelölési rendszere szerint 807-es számmal látja el új egyterűjét, a Citroennél pedig valószínűleg C7-es jelzést kap az új egyterű.