Németországban készítették, de végleges formáját a Hyundai Los Angeles-i design stúdiójában nyerte el a Hyundai Cabrio. A jövő év elején piacra lépő Hyundai Coupén alapuló nyitott tetős változat várható piaci bevezetésének időpontja 2003 eleje.

Az 1.6 literes, 105 lóerős alapmotorral valószínűleg kategóriájának legolcsóbb nyitott autója lesz majd a Hyundai Cabrio. A Coupéba is bekerülő 2,7 literes V6-os motorral azonban nem olcsósságával fog hódítani a kabrió, hanem inkább lenyűgöző menetteljesítményével. A 100-as sprint nem tart tovább 8 másodpercnél, a végsebesség pedig 220 km/óra körüli.

Az újkori Hyundai filozófia szerint már nem csak a megjelenés és a menetteljesítményt tekintik mérvadónak, hanem a biztonságosságot is. A Coupéhoz képes a Cabrio karosszériáját megerősítették, a balesetkor előugró bukókeret szériatartozék. Mind a négy keréknél tárcsafék található. A kipörgésgátló és a menetstabilizáló elektronika a drágább változatokon a szériafelszereltség része lesz. A Coupéhoz hasonlóan a Cabrióban is elektromosan állítható Recaro ülések várják az utasokat.