A Conolly-bőr fogalommá vált az autóiparban, például az Aston Martin, a Rolls-Royce és a Jaguar típusait ékesíti. Mégis nehéz helyzetbe került az 1878-ban alapított Conolly.

Az elmúlt 10 év mindegyikében működési veszteséget termelt a vállalat, ráadásul két stratégiai lépés is balul sült el. Amerikai vegyes vállalatával a Conolly beszállt a tömeggyártmányok bőrülésének előállításába, ami jelentős növekedést jelentet, de növelte a veszteségeket, mert nem volt jövedelmező. Az amerikai telep nem bírta az árversenyt a kevésbé jó minőségben, de sokkal olcsóbban termelő konkurensekkel. A cég ellen csődeljárás indult, veszteséginek nagy része van abban, hogy a 35 millió fontos (13,9 milliárd forint) forgalom mellett 11 millió angol font (4, 36 milliárd forint) az idei veszteség. A máig családi vállalkozásként működő cég az elmúlt héten felszámolta egyesült államokbeli leányvállalatát.

A nagy-britannai gyártóbázison az elmúlt tíz évben nagyon megnőtt a bőrkikészítési eljárások költsége, az üzem ráadásul nem tud megfelelni a just-in-time rendszerben működő autógyáraknál elvárt beszállítói pontosságnak. Érzékeny veszteség volt a Conolly számára, hogy a Ferrari, évtizedek óta tartó együttműködés után, mással váltotta fel a céget beszállítói listáján.

A jövőben újra a luxusautókra koncentrál a brit vállalat, a dolgozók létszámát 320-ról 150-re csökkentik. 11 500-ról 4500-ra veszik vissza az egy év alatt feldolgozott marhabőrök számát, amivel a családi vállalkozás, reményei szerint, visszatérhet a nyereségességhez.