Előrehozza a Corsa modellfrissítését az Opel. Európai gyártóknál ritka, japán márkáknál általános az, hogy a gyártás beindulását követően két évvel ráncfelvarrással kozmetikázzák autóikat. A Corsa csinosítására azért van szükség, mert a kisautó sikeres és kelendő ugyan, formatervezése azonban nem elég fiatalos és eredeti. Jövőre illetve több nyugat-európai piacon már az idén fontos vetélytársakat kap a kis Opel az új VW Polo és a Ford Fiesta személyében. 2002 őszén a Párizsi Autókiállításon így bemutatkozik a modellfrissítés utáni Corsa C.

2003-ban, a következő Frankfurti Autókiállításon mutatják be az 1997-óta gyártott Astra B utódját. Két- és négyajtós, továbbá kombi változatban lesz látható az Astra C a frankfurti vásárvárosban. Egy évvel később jelenhet meg a következő Astra alapjait használó új Zafira. A GM-Fiat konszernen belül logikus lépés lenne az Astra C-t a Fiat Stilo padlólemezének felhasználásával kifejleszteni, de a tervezett futómű és az Opel elektrohidraulikus kormányzása nem illeszkedne tökéletesen a Stilo alapokhoz.

A Corsa egyterű 2003-ban mutatkozhat be. Formája bizonyos fokig az 1999-es Frankfurti Autókiállításon debütált G 90 koncepcióautóéra emlékeztet majd.