Még 2011-ben, az Ikarus 31-essel egy időben tettek szert egy Rába 3,5-ös modellre is, melyből nagyon kevés készült. Ennek oka, hogy a győri cég által készített kis, 42 személyes kisbusz nem vált be és hét évvel bemutatását követően, 1955-ben már az utolsó példányokat is kivonták a forgalomból.
Fungéknak azonban nem ez az egyetlen, renoválásra váró járművük. Nemrégiben gyűjtőktől vásároltak egy Ikarus 55-öst, valamint egy Ikarus 30-as autóbuszt. Előbbi rendkívül népszerű típusnak számított idehaza, ezért több működőképes, felújított példány is létezik belőlük Magyarországon és Németországban egyaránt. Utóbbiból azonban csak egy menekült meg az enyészettől információink szerint. Ismerve Fungék munkastílusát biztosan lehetünk abban, hogy mindegyik autóbusz gyönyörű állapotban tündököl majd, azonban azt egyelőre nem tudni, hogy mikorra várható újjászületésük, hiszen főként szabadidejüket fordítják a régi buszok felújítására.Fung László és fia jelenleg egy Ikarus 66-oson dolgozik, mely megjelenésében hasonlít az Ikarus 55-öshöz, azonban nagyon kevés működőképes példány maradt fenn belőle. A járművek felújításánál kulcskérdés a váz teljes cseréje, valamint a szükséges alkatrészek beszerzése, vagy legyártása, ugyanis minél öregebb egy autóbusz, annál nehezebb reprodukálni egyes elemeket. Fungék azonban a szívósabb fajtából valók, ezért bízunk benne, hogy hamarosan veteránok újjászületéséről számolhatunk be.