Vezess
B:
562.0 Ft
D:
573.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Aranyi Péter
Az útdíjemelés elhalasztását kérik a fuvarozók
Baka Gábor
Ezeket tanuld meg a 2026-os F1-szezonra
Erdős Norbert
Sok hazai autós nincs tisztában ezzel a számmal
Kovács Miklós
Már nem a kipufogógáz a legnagyobb bűnös: más forrása van az autós szennyezésnek
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
562.0 Ft
D:
573.0 Ft
Címoldal
Genfi autószalon
Genfi autószalon
Vezess.hu
Hollywood is sorban áll a Ford Ferrarijáért
Megesik, hogy a több mint 320 lóerős Focus RS-t leárnyékolja egy autó. A nagyjából 3 mp alatt 100-ra gyorsuló GT erre is képes.
Erdős Norbert
Személyesen találkoztunk az első és az utolsó Veyronnal
A 450. Bugatti Veyron is gazdára talált nemrég, ez volt az utolsó darab, amit legyártottak, ezzel lezárult egy korszák.
Svékus Gergő
Vérszomjas hiperhibrid a Koenigsegg Regera
Beadta a derekát, és benzin-elektromos hajtásláncot tervezett a svéd szupersportkocsi-márka - igaz, nem úgy csinálták, mint mások.
Rácz Tamás
Befeküdtünk egy Mercedes alá
Mercedes 4x4 a négyzeten: gigantikus terepjáró, portáltengelyen. Szerencsére nem lesz belőle sorozatgyártású modell, csak show-carnak szánta a gyártó...
Szörényi András
Bátor újdonságok a Suzukitól
El sem hiszed, hogy ezek Suzukik: az iK-2 és az iM-4 révén két fontos kategóriában jelenhet meg a japán márka, mert a genfi a koncepcióautók...
Rácz Tamás
Egy jó kis Cadillac, amiből kimaradunk
A Cadillac hivatalosan nincs jelen nálunk, nem lehet magyar szalonból a BMW 3-as kategóriájába illő kis hátsókerekes ATS szedánt vagy az M3-verő...
Rácz Tamás
Újabb jó kis kínai autóban ültünk Genfben
Bár Szlovákián kívül Európában még sehol nem áruljak az autóikat, a Qoros egyre nyomasztóbban idegesíti jó kis autóival a kontinens autóiparát...
Rácz Tamás
Fényjáték a szövetkarosszéria alatt
A német EDAG ipari háttérfejlesztő vállalat minden évben hoz valami érdekes fényjátékkal megbolondított koncepciót Genfbe.
Svékus Gergő
Nem létező lyukat töm be a Nissan Sway?
Azt hihettük, a Note, a Quashqai és a Pulsar jelenlétével lefedettnek tekinti a B és C szegmenst a Nissan. A jelek szerint nem így van.
Svékus Gergő
Nem épült még ennél durvább utcai Lamborghini
Könnyebb, áramvonalasabb, erősebb, intenzívebb: sorolhatjuk a jelzőket, a Lamborghini minden téren a csúcsra tört legújabb modellváltozatának...
Előző
1
…
39
40
41
…
109
Következő