Elődjénél 81 mm-rel hosszabb (4752 mm), 37-tel szélesebb (1918 mm) és 3-mal alacsonyabb (1621 mm) az új generációs BMW X4, ráadásul tengelytávja is nőtt: 2810-ről 2864 mm-re. A vadonatúj padlólemezre épülő modell akár 50 kilogrammal könnyebb, mint az előző széria, közegellenállási együtthatója pedig 0,30-ra csökkent, és ezzel a kategória legjobbjának számít.

Az utastérben minőségi anyagok és finoman átrajzolt kezelőfelületek várnak. Újak az ülések és a térdtámaszok, és a három alapvető kivitel (XLine, M Sport, M Sport X) mellett most először egyedi kívánságokat is teljesít a gyár.

Fejlesztettek a futóművön, hangszigetelő szélvédőt építettek be, javult az anyag- és összeszerelési minőség, és olyan opciók jelentek meg a kínálatban, mint a háromzónás klímaberendezés, az ülésszellőzés vagy a kijelzős indítókulcs.

A nagyobb tengelytáv tágasabb lábteret eredményezett, a csomagtér 500-ról 525 literesre nőtt, ráadásul három lépcsőben 1430 literre (eddig 1400 liter) bővíthető; a hátsó üléstámla dőlésszöge opcióként állítható.

Aktív tempomat, sávban tartás, keresztirányú forgalom-felügyelet, madártávlati 3D környezeti kamerák, továbbá egy sor online funkció segít a vezetőnek és utasainak boldogulni.

A BMW X4 kezdeti motorválasztéka