Első hallásra az Abarth 595 Pista pont azt tudja, mint bármely azonos motorizáltságú rokona: 160 lóerős egynégyes turbómotor, 230 Nm nyomaték, 216km/óra végsebesség, 7, 3 mp alatti gyorsulás százra (az 595-ös széria tagjai egyébként 145-180 lóerős tartományban mozognak.)

A szürke, fehér, piros és fekete árnyalatokban, fém- vagy vászontetős kiadásban rendelhető autó trükkjei ezzel nem értek véget: elöl-hátul belső hűtésű féktárcsák, versenykipufogó, Koni hátsó csillapítás, az alapáras ötfokozatú kéziváltó helyett szekvenciális robotváltó, és persze a parányi test alatt komikusan mutató, 17 colos kerekek 205/45-ös abroncsokkal.

Pista, a kemény csávó 1
Pista, a kemény csávó 2

Pista, a kemény csávó

Pista, a kemény csávó

Pista, a kemény csávó 5
Pista, a kemény csávó 6
Fotó megosztása:

Na de térjünk a lényegre, ami nem a sportülés, nem a középállás-jelzővel varrott kormány és nem is az online zenelejátszást támogató fedélzeti hifi, hanem a versenypálya-adatbázis, amivel egy csapásra versenyzőnek érezhetjük magunkat: az Abarth telemetriai rendszerébe letölthető a világ néhány legismertebb versenypályájának minden adata, pályarajzzal és profi tanácsokkal, hogy hol hogyan javíthatunk a köridőn. A futamokat rögzíti is a rendszer, később visszanézhetők, elemezhetők.