Milyen igazságtalan az élet: ha egy autógyár előző generációs technikával bocsát piacra egy újdonságot, megkövezik és pellengérre állítják, ám ha ugyanezt egy formatervező stúdió követi el, vállára emeli és ujjongva körbehordozza őket a nép. Ez történt most is, amikor a brit Afzal Kahn éveken át tartó előkészületek után végre bemutatta első saját formatervezésű sportkocsiját, a Vengeance (Bosszú) névre keresztelt kupét.

Bosszú, hálából 1
Bosszú, hálából 2

Bosszú, hálából

Bosszú, hálából

Bosszú, hálából 13
Bosszú, hálából 14
Bosszú, hálából 15
Bosszú, hálából 16
Bosszú, hálából 17
Bosszú, hálából 18
Bosszú, hálából 19
Bosszú, hálából 20
Bosszú, hálából 21
Bosszú, hálából 22
Fotó megosztása:

Az autó a felszín alatt egy most búcsúzó Aston Martin DB9-es, és ezt szó szerint kell érteni:a műhelyben sem a motorhoz, sem a futóműhöz nem nyúltak hozzá. Csak a karosszériához, de ahhoz annál inkább. Illetve mégsem, hiszen az autó egyértelműen Aston Martin-stílusjegyeket vonultat fel, épp csak a nyolcvanas, kilencvenes évekből. Az autót kézzel építik, szigorúan korlátozott példányszámban. A csomagtartóban elhelyezett, sorszámozott plakettet a munkában részt vevő összes alkalmazott aláírja, ami már önmagában exkluzívvá teszi az autót. Kahn Vengeance A hétköznapiság bélyegét már csak azért sem süthetik rá az elöl 20, hátul 21 colos felniken gördülő kupéra, mert a hírek szerint durván 300 ezer angol fontot, azaz 120 millió forintot kérnek majd el érte. Vagy vehetsz egy mezei DB11-est ennek a töredékéért.