Mikor valami ennyire jól néz ki, ráadásul olyan képeket csinálnak róla, hogy bármelyik cicababa helyett el tudnánk képzelni a Playboy címlapján, akkor azért nehéz szavakba önteni a mondanivalót. 
Talán annyit mégis érdemes megemlíteni, hogy a McLaren P1 GTR amellett, hogy valóságos műalkotás, még pokolian gyors is, és nem csak gyors, de be is tapad a kanyarba, mint az istennyila.
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 1
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 2

1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született

1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született

1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 10
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 11
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 12
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 13
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 14
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 15
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 16
Fotó megosztása:
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 17
A motortérben gondosan elhelyezett 3,8 literes, duplaturbós V8-as 800 lóerőt teljesít. Hogyan lesz ebből ezer? Úgy, hogy a P1 alapjában véve hibrid hajtáslánccal dolgozik, és az elektromotorban még megbújik 200 ló, így összesen 1000 paripa patája koppan az aszfalton, ha minden a maximumra van tekerve.
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 18
A GTR ötven kilogrammal lett könnyebb az utcai P1-nél, ami többek között a polikarbonát oldalablakoknak, a szénszálas motorháztetőnek, a titán kipufogórendszernek, valamint a minden felesleges dologtól megszabadított karbon utastérnek köszönhető. Mindezek mellett a 50 milliméterrel alacsonyabb és 80 milliméterrel szélesebb az alapváltozatnál.
A brutális hátsó szárnynak köszönhetően a McLaren P1 GTR 240 kilométer/órás sebességnél 660 kilogrammnyi leszorítóerőt produkál.
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 19
Az autóhoz járó exkluzív vezetéstechnikai tréningről is elejtett néhány információt a gyártó: a leendő tulajdonosok először a silverstone-i pályán próbálhatják ki magukat és az autót, ezután Spanyolország következik, a Circuit de Catalunya. Szintén a csomag része egy konzultáció a McLaren technikai központjában, ahol F1-es szimulátorban tesztelhetik magukat az új GTR-tulajdonosok, illetve megtervezhetik autójuk egyedi versenyszínezését.
1000 lóerős szívrabló, ami versenypályára született 20
Az P1 GTR Genfben mutatkozik be a közönségnek, és persze a potenciális vásárlóknak, nagyjából két hét múlva. A versenypályára készített autó a legendás F1 GTR színeiben fog pompázni. A brit alakulat egymás mellé is állította a két autót, kattints az alábbi képre és nyílik a galéria.