Négy az 1960-as években az Elite és Elan modelleknél használt színt vezet be a Lotus ősztől az Elise sorozathoz. Az Elite sárgát, a karbonszürkét, az égkéket és klasszikus angol fehéret az új Club Racer változathoz lehet megrendelni. Mindegyik színhez remekül passzol a könnyűfém felnik antracitszürke fényezése.

Nemcsak a karosszérián, de az utastérben is feltűnik a választott szín, de a méretes CR feliratoknak köszönhetően azt sem felejtjük el, melyik típusba szálltunk. További Club Racer sajátosság a kerekekkel harmonizáló, antracitszínű sebességváltó és kézifékkar, az alumíniumborítású padló, valamint a középállásjelzővel díszített 320 milliméteres bőr sportkormány.  

Belül is létszik a választott szín

Belül is létszik a választott szín

Belül is létszik a választott szín


Az autó a cég alapmodelljén alapszik, vagyis 1,8-as motorja csak 134 lóerős. Miután azonban a Lotusról van szó, sejthető, hogy ez nem a gyengeség jele. Nem is. Miután az autó 860 kilós önsúllyal bír, így könnyedén versenyre kel az erősebb sportkocsikkal is. A Club Racer 6,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége pedig 207 km/óra. A kis tömeg előnye a benzinkúton is kijön, a kocsi átlagfogyasztása 7,6 liter.

Az Elise Club Racer még idén a kereskedésekbe kerül. Ára adók nélkül 27 822 euró, azaz 7,6 millió forint, vagyis a bruttó ár tízmillió körüli.