A Renault azzal a nem titkolt céllal futott neki a 2019-es idénynek, hogy a középmezőny vezetője lesz, közben a három élcsapattal szembeni hátrányát is csökkenti. Csakhogy a szezon első futamain ebből semmi nem látszott a pályán.

Kanadában többé-kevésbé már hozta az eredeti terveket a Renault, dupla pontszerzéssel zárult a hétvége a csapat számára, de Cyril Abiteboul is elismeri, hogy a szezon előtti nyilatkozatok kommunikációs krízishez vezettek.

“Nemcsak a csapat, hanem személy szerint számomra is nehéz volt az elmúlt időszak” – ismerte el a csapat ügyvezetője. “A nehézséget elsősorban az jelenti, hogy rájöjjünk, milyen kommunikációs stratégiát kellett volna követnünk a szezon előtti időszakban.”

“Amikor ekkora az eltérés a várakozások és a pályán mutatott valós teljesítmény között, az komoly nehézség, mert egyfajta kommunikációs krízist kell kezelni hétvégéről hétvégére.”

“De őszintén szólva ilyen a mi, és különösen az én stílusom, az egyenes kommunikációban hiszek.”