A Red Bull motorszállítót cserélt a 2019-es szezonra, a Renault-korszak után Honda-motorokkal versenyez majd a csapat. Noha a Red Bull szerint teljesítményben már megelőzte a Honda a Renault-t, a megbízhatósági gondokra már előre felkészült a csapat, és úgy számol, hogy legalább öt motorra lesz majd szüksége az idényben.

Toto Wolff, a Mercedes-csapatfőnöke szerint az immár Honda-motoros Red Bull komoly ellenfél lehet idén, de úgy érzi, a legnagyobb hatása az új aerodinamikai szabályoknak lesz.

“Kemény szezon jöhet, mert ahogyan láthattuk, többé már nincsenek minták” – mondta Wolff. “Azoknak az időknek végük, amikor egy csapat dominált a hasonló karakterű pályákon.”

“Ez már megváltozott, ráadásul most már a Honda motorja is kifejezetten erősnek tűnik.”

“A legnagyobb hatásuk mégis az új aerodinamikai szabályoknak lesz, minden a feje tetejére állhat. Lehet, hogy valaki talál egy kiskaput, és hamarabb érti meg ezeket az autókat, mint a többiek.”