Az idei szezontól teljesen megújítja a Forma-1-es közvetítéseket a Liberty Media, nemcsak új kameraállásokkal, hanem továbbfejlesztett grafikai elemekkel is találkozhatunk.

Sean Bratches, az F1 kereskedelmi igazgatója szerint vizuálisan annyira megújul a sport, hogy rá sem lehet majd ismerni. “Teljesen átalakítjuk az F1-es közvetítéseket” – ígérte Bratches.

“Kizárólag a versenyzésre összpontosítunk majd, emiatt alacsonyabbra kerülnek a kamerák. Mert minél alacsonyabban vannak a kamerák, annál nagyobb sebességérzetet tudunk átadni.”

“Lesz 25 spotterünk minden helyszínen, az ő feladatuk az lesz, hogy azonnal értesítsék a versenyirányítást, ha valahol előzés készül.”

“Grafikailag is teljesen új csomagunk lesz, többek között lokális nyelvváltozatokat készítünk a feliratokból, és mérföldben írunk ki mindent a mérföldet használó országokban.”

A Liberty célja, hogy a versenyek ne csak a törzsnézőknek nyújtsanak szórakozást, hanem az is elsőre megértsen mindent a történésekből, aki először néz F1-es közvetítést.

A Motorsport.com úgy tudja, hogy további ötleteket is vizsgálnak a Libertynél. Ezek közé tartozik, hogy a fedélzeti mikrofonok áthelyezésével felerősítsék a motorhangot, illetve terveznek a közvetítésekben zenei aláfestést is.