A Forma-1 hivatalos adatai szerint a 2017-es szezonban az F1 televíziós nézettsége összesen 6,2 %-kal emelkedett a 20 legnagyobb piacon, globálisan 352,3 millióan nézték legalább egy alkalommal a száguldó cirkuszt. (Az F1 20 legnagyobb tévés piaca: Ausztrália, Ausztria, Belgium, Brazília, Dánia, az Egyesült Királyság, Finnország, Franciaország, Kanada, Kína, Görögország, Lengyelország, Magyarország, Németország, Olaszország, Oroszország, Románia, Spanyolország, Svájc és az USA.)

A legnagyobb növekedés Kínában történt, 42,2 százalékkal nőtt a nézettség, de a versenyképes Ferrari Olaszországban is 19,1 százalékkal több nézőt csábított a tévé elé, mint 2016-ban. Svájc, Dánia és Brazília is jelentős emelkedést produkált 14-14 és 13 százalékkal. A legtöbb egyedi néző Brazíliában volt, 76 millió fő.

Az új tulajdonos Liberty Media szándékaival összhangban a Forma-1 közösségi médiás elérése jelentősen, 54,9 százalékkal nőtt, a Facebookon, a Twitteren, az Instagramon és a YouTube-bon összesen 11,9 millió követője van az F1-nek. Bár más sportágak akár sokkal több követővel is rendelkeznek, a tavalyi növekedés kiemelkedő, ezen a téren az F1 lenyomta a Bajnokok Ligáját, a Forma-E-t, és az amerikai NFL-t valamint baseball-ligát is.